Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Winning the Global TV News Game

  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 37,56 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Winning the Global TV News Game (1995) examines the worldwide TV news revolution of the 1990s, dealing with live TV news as an industry–consumer relationship. It’s a marketing approach – focusing on regional markets across the globe, looking at industry players and the hardware they had put in place.



Winning the Global TV News Game (1995) examines the worldwide TV news revolution of the 1990s, dealing with live TV news as an industry–consumer relationship. It’s a marketing approach – focusing on regional markets across the globe, looking at industry players and the hardware they had put in place. Much of this analysis is told by leading news media professionals who describe the latest thinking and newest developments in their own words.

Part
1. The Game and Its Players
1. How the Game is Played
2. The Global
Television News Agencies
3. Global TV News Broadcasters
4. The Consumers of
Global TV News Part
2. The Game Board
5. Introduction
6. The Americas
7.
Europe, the Middle East and Africa
8. Asia and the Pacific Part
3. Playing to
Win
9. News Programs: Where Industry and Consumers Meet
10. Winning: Getting
Your Moneys Worth