Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Language of New Media Design: Theory and Practice

(University of Technology, Sydney, Australia),
  • Formāts: 224 pages
  • Izdošanas datums: 28-Oct-2020
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781000115994
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 50,08 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 224 pages
  • Izdošanas datums: 28-Oct-2020
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781000115994
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This textbook introduces the principles and methods for the analysis and design of non-linear texts, from websites to CD-ROMs.

The Language of New Media Design is an innovative new textbook presenting methods on the design and analysis of a variety of non-linear texts, from websites to CD-Roms. Integrating theory and practice, the book explores a range of models for analyzing and constructing multimedia products. For each model the authors outline the theoretical background and demonstrate usage from students' coursework, commonly available websites and other multimedia products.  Assuming no prior knowledge, the book adopts an accessible approach to the subject which has been trialled and tested on MA students at the London College of Communication. Written by experienced authors, this textbook will be an invaluable resource for students and teachers of new media design, information technology, linguistics and semiotics.

List of figures
vii
Preface xiii
Acknowledgements xv
Chapter 1 Introduction
1(14)
Chapter 2 Simple non-linear models
15(27)
Chapter 3 Complex non-linear models
42(35)
Chapter 4 The second translation
77(47)
Chapter 5 Generic structure
124(22)
Chapter 6 Case studies
146(49)
Chapter 7 Afterword
195(6)
References 201(3)
Index 204
Radan Martinec (London College of Communication, UK) (Author) ,  Theo van Leeuwen (University of Technology, Sydney, Australia) (Author)